Zgłoszenie serwisowe

 
  Dane osoby zamawiającej serwis:
 
Imię *
Nazwisko *
Nazwa firmy
Ulica, nr *
Kod pocztowy *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *
 
  Miejsce instalacji urządzenia:
 
 
Adres
Osoba kontaktowa na miejscu instalacji
Nr telefonu osoby kontaktowej
 
  Dane zgłaszanego sprzętu:
 
Typ/model sprzętu *
 
Typ naprawy *



Wzywając serwis do naprawy gwarancyjnej, PAMIĘTAJ aby przygotować kartę gwarancyjną.

Opis awarii: *

Jeżeli posiadasz fotografie uszkodzonego sprzętu, prześlij je do nas na adres serwis@rambit.pl


Wzywając serwis do naprawy pogwarancyjnej, AKCEPTUJESZ koszty standardowej pogwarancyjnej obsługi serwisowej zgodnie z cennikiem.
Pobierz "Cennik standardowej pogwarancyjnej obsługi serwisowej".


Obowiązkowo zapoznaj się z cennikiem jeżeli zgłaszasz naprawę pogwarancyjną.

Opis awarii: *

Jeżeli posiadasz fotografie uszkodzonego sprzętu, prześlij je do nas na adres serwis@rambit.pl


Cena standardowego przeglądu automatu lub bramy garażowej dla osób fizycznych to 350 zł brutto.
Wzywając serwis do przeglądu, AKCEPTUJESZ powyższą kwotę

 
  Dokument sprzedaży:
 
Rodzaj dokumentu *
 
Pełna nazwa firmy
Adres firmy
Kod pocztowy
Miejscowość
NIP
 
Adres e-mail do wysyłki faktur
 
 

 



* wymagane pola



Administratorem danych osobowych jest Rambit 2 s.c. z siedzibą w Krakowie, ul. Wysockiej 11, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu sporządzenia oferty, zawarcia umowy na wykonanie usługi, oraz jej realizacji.

Przysługują Państwu następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących uprawnień, znajduje się w naszej Polityce prywatności.